Om klubben 🐾

TRIVSELREGLER

• I klubbstugan hjälps vi åt att hålla rent.
  • Om hunden tas med in i klubbstugan är det ditt ansvar att se till att den inte stör samt städa om den dragit in grus och smuts.
  • Inga lösspringande hundar på parkeringen eller i klubbstugan.
  • Löptikar ska träna på "löptikplan" (den mittersta planen, längst upp mot skogen) och får inte följa med in i klubbstugan.

Hallstahammar brukshundklubb grundades år 1949 och har befunnit sig på sitt nuvarande läge i Ekeby/Valstalund sedan slutet av 80-talet.

I vår klubbstuga finns kök, samlingsrum, kontor, styrelserum och två toaletter varav en med dusch. Om vi skulle behöva ytterligare utrymme har vi även "BUS-huset" att tillgå, ett mindre tvåvåningshus som tillhör klubben.

Vi har två appellplaner, en agilityplan samt en inhängnad där våra medlemmar kan träna med sina hundar.

Planerna är upplysta så att vi kan vara aktiva och hålla kurser även under den mörka årstiden.

Det finns möjlighet för kennlar, träningsgrupper odyl att hyra klubbstuga och planer.

Tag kontakt med styrelsen på styrelse(at)hallstahammarbk.se

Postadress:

734 22 HALLSTAHAMMAR

Plusgiro:

Swishnr:

(Vid betalning under 50 kr lägg till 2kr till beloppet)